Kategorie
 
 
 
CZ bocny banner 428x667
CHCETE PORADIT?
 
 
Měření tvrdosti ZDARMA
 
 
 
 

Informace v souvislosti s COVID-19

Vodní vlog
Napsal Čistá Voda
16.03.2020

Zajímá Vás jak fungujeme během mimořádné situace? V tomto článku jsme odpovídaly Vaše nejčastější otázky ohledně aktuální situace a vyřizování Vašich objednávek a přijatých opatření.

Vážení zákazníci ČistéVody,

k aktuální situacím kolem nákazy virem Covid-19 přistupujeme zodpovědně a s maximálním respektem. Z tohoto důvodu jsme pro Vás připravili přehled nejdůležitějších opatření a doporučení, ktere se týkají nákupu v našem e-shopu během této mimořádné situace.

Především Vás však chceme ujistit, že náš eshop funguje stále naplno a děláme vše proto abychom zajistili vaši spokojenost. Objednávky odesíláme v co možná nejkratším čase, rozbory vody provádíme ve stejných lhůtách jako tomu bylo doposud a stále garantujeme možnost montáže a servisů všech filtrů na vodu.

Situace není snadná pro nikoho z nás, ale my v ČistéVode pevně věříme, že pokud se budeme chovat zodpovědně a budeme dodržovat nařízení stanovené vládou, společně tuto krizi zvládneme.

Informace COVID-19 objednávky ČistáVoda

Rádi Vám zodpovídáme Vaše nejčastější otázky:

Kdy bude můj balík doručen?

Naši zaměstnanci na expedici zboží dělají vše proto, aby objednávky zboží skladem přijaté do 12:00 byly ještě v tento den předány dopravci DPD a zaslány druhý den. Avšak s ohledem na aktuální situaci nemůžeme ručit za včasné doručení kurýrní společností, protože stejně i oni pracují v omezeném režimu - s menším počtem zaměstnanců, což se může projevit v mírně opožděném doručení zásilek. Doručení balíků do zásilkového běžně trvá déle, a právě v tomto období, kdy je množství jejich poboček povinně zavřených, se tyto lhůty mohou značně prodloužit. Při výběru dopravy proto doporučujeme zvolit služby kurýra DPD. Objednávky nad 70 eur Vám doručíme bezplatně.


Jaké jsou aktuální možnosti platby?

Nejrychlejší a nejbezpečnější platba je v současnosti platba předem prostřednictvím platební karty. Takto zaplacená objednávka je hned potvrzena, tím pádem je přednostně zabalena a předána dopravci. V případě objednávky zaplacené kartou lze doručení již na druhý den. Tím, že je objednávka při přebírání již uhrazena, strávíte s kurýrem jen minimum času, čímž chráníte sebe i jeho.

Objednávku lze uhradit i platbou na bankovní účet - je třeba však počítat s delšími dobou dodání, protože mezibankovní převod může trvat i několik dní. Jako nejméně doporučená možnost úhrady je v aktuální situaci platba na dobírku prostřednictvím platební karty, protože přicházíte do kontaktu s kurýrem. Pokud jste si již zvolili tento typ úhrady, doporučujeme vybavit se ochrannými prostředky - roušku a rukavice a minimalizovat čas strávený přebíráním balíčku. Platba na dobírku v hotovosti kurýrovi z bezpečnostních důvodů není možná, můžete platit na dobírku pouze prostřednictvím platební karty.


Mohu si dát udělat rozbor vody, případně montáž či servis filtru na vodu?

I v tomto období provádíme rozbory vody, avšak je možné, že výsledky rozboru vody Vám budou doručeny opožděně, nakolik naše akreditiované laboratoře pracují v omezeném režimu, s nižším stavem zaměstnanců.

Prijaté opatření koronavirus

Montáž stejně jako servis jsou stále dostupné a naši technici jsou vám k dispozici od 8:00 do 20:00 každý pracovní den. Samozřejmě, všichni naši zaměstnanci jsou vybaveni ochrannými prostředky a používají bezpečné postupy.


Mohu si přijít po balík osobně?

Chceme být zodpovědní vůči našim zaměstnancům a proto jsme osobní odběr na adrese Hričovská 221 v Žilině dočasně pozastavili. Stejně v našich kancelářských prostorách na Kálov 9 v Žilině nás aktuální nenajdete, protože všichni naši zaměstnanci zákaznické a technické podpory, marketingu pracují z domu. Tak jako před tím, jsou Vám však plně k dispozici prostřednictvím e-mailu, online chatu a telefonu od pondělí do pátku v čase 8:00 - 16:00. Budeme rádi, když se nás obrátíte.


Souhrn preventivních opatření:

  • dočasné pozastavení osobního odběru v našich prostorách,
  • dočasné pozastavení možnosti platby v hotovosti na dobírku, stále je však možné platit na dobírku kurýrovi prostřednictvím platební karty,
  • zvýšili jsme intenzitu dezinfekčních procesů ve skladu,
  • v sklade jsme přijali přísná hygienická opatření a všichni naši zaměstnanci jsou vybaveni ochrannými prostředky,
  • uzavření kancelářských prostor, naši zaměstnanci pracují z domu a jsou Vám plně v dispozici prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu od pondělí do pátku (8:00 - 16:00).

Pokud máte jakékoliv dotazy na nás, neváhej nás kontaktovat. Zodpovíme na otázky a ochotně Vám poradíme s výběrem zařízení na úpravu vody či na odstranění bakterií a virů (z vody). Buďme trpěliví a v zájmu vlastní bezpečnosti, jakož i bezpečnosti všech občanů dodržujme stanovené nařízení.

Tým ČistéVody

 
 
Kontaktujte nás:
nebo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze